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[PRNewswire] Borderless Access™ - 접근 및 예측방식 새롭게 정의한 10년

송고시간2018-10-01 09:27

(벵갈루루, 인도 2018년 10월 1일 PRNewswire=연합뉴스) Borderless Access™가 온라인 및 디지털 시장조사업계에서 10년을 마감하며, 중대한 이정표를 기록한다. Borderless Access는 현재 올바른 채널을 통해 적시에 적합한 응답자에게서 최선의 응답을 얻어내며, 조사 절차 수행의 관리 부문에서 우위를 점한 실세다.

(로고: https://mma.prnewswire.com/media/747964/Borderless_Access_Logo.jpg )

Borderless Access의 여정은 2008년 BRIC(브라질, 러시아, 인도, 중국) 중점 풋프린트를 통한 시장조사단 영역의 선구업체로 시작해, 이제는 34개 시장에서 관계를 맺은 응답자가 371만 명이 넘는 업체로 성장했다. 회사는 이를 통해 시장조사 커뮤니티에서 중요한 이해관계자로 입지를 굳혔다. 이제는 다양한 업계 세그먼트별 요구에 맞춰 광범위한 혁신 기술 기반 조사 제품 및 솔루션을 제공한다.

Borderless Access 설립자 겸 CEO Ruchika Gupta는 “한발 앞서 생각하는 자사의 기업가적인 문화 및 능력 덕분에 최첨단 기술 기반 MR 솔루션을 내놓을 수 있었다”라며 “이를 기반으로 미국, 영국, 독일 및 두바이에서 실질적 입지를 보유한 글로벌 회사로 성장했다. 자사가 중점을 두고 있는 부분은 탄탄한 고객 구축뿐 아니라 회사를 새로운 차원으로 올려놓을 수 있는 에너지 넘치고 미래지향적 사고방식을 갖춘 팀을 개발하는 데 있다”라고 설명했다.

Borderless Access는 MRMW 2017에서 'Best Research Company of the Year’ 상과 권위 있는 ‘Red Herring Asia 100’ 상을 받았다. 또한, 2018~19년도 ‘Great Place to Work’ 인증을 획득해, 회사가 일과 복지 양쪽의 균형을 성공적으로 유지하고 있음을 증명했다.

Borderless Access 부사장(Executive Vice President) Dushyant Gupta는 “자사는 고객을 위한 실용적인 조사에 필요한 샘플화, 접근 및 결과 제공을 위해 수동적 행위, 예측 분석 및 머신러닝과 같은 진보된 기술을 사용하는 데 앞장서왔다”라며 “우리가 가진 마케팅 및 조사 능력을 통해 J&J, 마이크로소프트, 유니레버, 인텔, 오렌지, 에티하드, 펩시코 등과 같은 글로벌 브랜드의 조사 내용을 함께 만들었으며, 국제 대회에서 이러한 혁신적인 조사 기술 및 접근법에 대한 결과를 공유했다”라고 말했다.

Borderless Access 소개

글로벌 디지털 MR 제품 및 솔루션 회사인 Borderless Access는 기술 및 커뮤니티 분석을 통해 접근이 어려운 세그먼트에서부터 MR 법인, 광고 에이전시, 컨설턴트 법인 및 최종 기업 등 글로벌 고객에 이르기까지, 관련 소비자의 경험 및 삶의 순간에 대한 접촉을 제공한다. 회사가 제공하는 혁신적인 서비스에는 Panel Solutions, SmartSight™, HealthSight™ 및 TAPP™ 등이 있다.

미디어 문의:

Anshul Agarwal

Marketing@borderlessaccess.com

출처: Borderless Access

Borderless Access™ - 10 Years, Redefining Reach and Insights

BENGALURU, India, October 1, 2018/PRNewswire/ -- Borderless Access™ marks a momentous milestone as it completes 10 years in the online and digital market research industry. Today, the company is a dominant, go-to player for managing the research process practice of accessing the best response from the right respondents through the right channel at the right time.

(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/747964/Borderless_Access_Logo.jpg )

Borderless Access's journey began in 2008 as a pioneer in the area of market research panels, with a BRIC focused footprint, which has now expanded to 34 markets with 3.71 million engaged respondents, establishing itself as an important stakeholder in the market research community. The company now offers a wide range of innovative technology-based market research products and solutions, catering to a diverse range of industry segments.

"Our entrepreneurial culture and ability to think ahead in time has allowed us to bring out cutting-edge technology-based MR solutions," commented, Ruchika Gupta, Founder & CEO of Borderless Access. " This has enabled us to transform ourselves into a global company with active presence in USA, UK, Germany, and Dubai. Our focus is not only to develop a strong clientele but also develop a high-energy, forward-thinking team to take us to new heights."

Borderless Access is the recipient of 'Best Research Company of the Year' award at MRMW 2017 and the prestigious 'Red Herring Asia 100' award. It also bagged the 'Great Place to Work' certification for the year 2018-19, proving it has successfully struck the right balance on both fronts.

"We've been the first ones to use advanced technology such as passive behavior, predictive analytics, and Machine Learning to sample, engage and deliver actionable research results for our clients," said Dushyant Gupta, Executive Vice President, Borderless Access. "Our marketing and research capabilities have helped us to co-create research on research content with global brands like J&J, Microsoft, Unilever, Intel, Orange, Etihad, and PepsiCo amongst others and share the results about such innovative research techniques and approaches at international conferences," he added.

About Borderless Access:

Borderless Access, a global digital MR products and solutions company, provides access to experiences and life moments of engaged consumers from hard-to-reach segments to its global clientele of MR firms, ad agencies, consultancy firms, and end enterprises, through technology and community analytics. Its innovative offerings include Panel Solutions, SmartSight™, HealthSight™, and TAPP™.

Media contacts:

Anshul Agarwal

Marketing@borderlessaccess.com

Source: Borderless Access

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

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