본문 바로가기 검색 바로가기 메뉴 바로가기
배너
배너

[실시간뉴스]

최종업데이트YYYY-mm-dd hh:mm:ss
검색

[PRNewswire] Cox & Kings의 소셜미디어 캠페인, PATA 상 2017에서 금상 수상

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(뭄바이 2017년 9월 18일 PRNewswire=연합뉴스) 세계에서 가장 오래된 여행사이자 세계 굴지의 휴가 및 교육여행 그룹 중 하나인 Cox & Kings Ltd.가 명예로운 PATA(Pacific Asia Travel Association) 상의 마케팅 미디어 - 소셜미디어 부문에서 'Forever Young' 캠페인으로 금상을 받았다. Parisian Macao에서 열린 시상식에서 국제 전문가 심사위원단이 선정한 31개의 우수한 출품작이 상을 받았다.

(사진: http://mma.prnewswire.com/media/557309/Cox_and_Kings_wins_at_PATA_Awards.jpg )

Cox & Kings (C&K) 그룹 CEO Peter Kerkar는 “소셜미디어는 소비자의 선택에 영향을 미치는 힘이 있다”라며 “Forever Young과 같은 효과적인 캠페인이 필요한 인지도와 행동으로 이어질 때, 이는 혁신적이고 영향력 있는 소비자 참여 프로젝트를 구축하고자 하는 자사의 노력을 반영한다. 이 캠페인은 태국에 관한 인식을 바꾸고, 혼자 여행하는 여성 관광객을 대상으로 태국을 안전한 여행지로 포지셔닝하는 데 큰 성공을 거뒀다”고 말했다.

이어 그는 “존경받는 업체 중에서 명예로운 PATA 상을 받으며 이 캠페인의 효과성이 인정받아 무척 기쁘다”라고 덧붙였다.

COX & KINGS Ltd: (BSE: 533144 | NSE: COX&KINGS) 소개

Cox & Kings Ltd. ('C&K')는 세계에서 가장 오래된 여행사로, 4개 대륙 22개 국가에서 사업을 영위하고 있다. 회사는 1758년부터 사업을 영위해온 여행사로, 세계에서 가장 경험이 풍부한 여행사 중 하나다. 본사는 인도에 있다.

C&K는 여가, 교육 및 하이브리드 호텔 등과 같은 세 가지 부문에서 사업하고 있다.

Leisure-India는 인도 도처에서 볼 수 있는 Cox & Kings 브랜드로 유명하다. 인도에서 Cox & Kings는 통합적인 여행사로, 세계에서 가장 빠르게 성장하는 주요 경제국인 인도에서 개인, 단체 및 기업에 가장 훌륭하고 광범위한 여행 옵션을 제공한다. www.coxandkings.com.

Leisure-International은 주로 Cox & Kings 브랜드로 여러 국가에 진출했으며, 특히 고급 여행에 초점을 맞추고 있다. www.coxandkings.co.uk.

Education은 여러 브랜드명 중 특히 PGL과 NST로 운영되고 있다. PGL과 NST는 영국의 경험 학습 시장에서 선두를 달리고 있다. C&K는 이들 브랜드를 전 세계적으로 확장할 계획이며, 최근 호주 시장에 진출했다. www.pgl.co.uk, www.nstgroup.co.uk.

Meininger는 현재 11개 유럽 도시에서 17개 호텔을 기반으로 8,500개가 넘는 침실을 운영한다. Meininger의 독특한 하이브리드 컨셉은 호텔의 서비스와 안락함에 복잡하지 않은 호스텔의 특성을 결합해 최고의 입지, 높은 품질의 어메니티, 유연한 객실 구조 및 합리적인 가격을 선보인다. www.meininger-hotels.com.

출처: Cox & Kings Ltd.

Cox & Kings' Social Media Campaign Wins PATA Gold Awards 2017

MUMBAI, September 18, 2017/PRNewswire-FirstCall/ -- Cox & Kings Ltd., the oldest travel company in the world and also one of the leading holidays and education travel group, has won the prestigious Pacific Asia Travel Association (PATA) Gold Award for its 'Forever Young' campaign in the Marketing Media - Social Media category. The award ceremony held at The Parisian Macao recognized 31 outstanding entries that were selected by an international panel of experts.

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/557309/Cox_and_Kings_wins_at_PATA_Awards.jpg )

Peter Kerkar, Group CEO, Cox & Kings (C&K) said, "Social Media has the power to influence consumer choices. When an effective campaign like Forever Young translates into required awareness and action, it reflects our efforts in building innovative and impactful consumer engagement initiatives. The campaign has been highly successful in changing perceptions and positioning Thailand as a safe destination for solo women travelers."

He added, "We are extremely happy to know that the effectiveness of the campaign is recognized at such a prestigious platform among esteemed organizations."

About COX & KINGS Ltd: (BSE: 533144 | NSE: COX&KINGS)

Cox & Kings Ltd. ('C&K') is the oldest travel company in the world with operations in 22 countries across four continents. It is one of the most experienced travel companies in the world, having been in operation since 1758. C & K is headquartered in India.

C&K operates in three key verticals: Leisure, Education and Hybrid Hotels.

Leisure-India is best known by the ubiquitous Cox & Kings brand in India, where we are an integrated travel enterprise, offering the best and widest range of travel options to individuals, groups and businesses in the fastest growing major economy in the world. www.coxandkings.com.

Leisure-International operates in multiple countries, mainly under the Cox & Kings brand, with a greater focus on premium-end travel. www.coxandkings.co.uk.

Education operates under the brand names PGL and NST, among others. PGL and NST are market leaders in experiential learning in the UK and we intend to take these brands across the world; we have recently entered the Australian market. www.pgl.co.uk, www.nstgroup.co.uk.

Meininger currently operates more than 8,500 beds across 17 hotels in 11 European cities. The unique hybrid concept of Meininger combines the service and comfort of a hotel with the uncomplicated nature of a hostel; top locations, high-quality amenities, flexible room structure and reasonable prices. www.meininger-hotels.com.

Source: Cox & Kings Ltd.

<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지> 2017/09/19 12:31 송고

광고
댓글쓰기
배너
광고
AD(광고)
광고
많이 본 뉴스
많이 본 뉴스
종합
정치
산업/경제
사회
전국
스포츠
연예ㆍ문화
세계
더보기
광고
AD(광고)
광고