본문 바로가기 검색 바로가기 메뉴 바로가기
배너
배너

[실시간뉴스]

최종업데이트YYYY-mm-dd hh:mm:ss
검색

[PRNewswire] Digital Marketing Institute, 2천600만 유로 자금 조달

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(더블린 2017년 9월 14일 PRNewswire=연합뉴스) 디지털 마케팅 및 디지털 세일즈 교육 분야에서 국제적인 인증 표준을 제시하는 Digital Marketing Institute[https://digitalmarketinginstitute.com/ ]가 Spectrum Equity[http://www.spectrumequity.com/ ]의 주도로 2천600만 유로의 투자를 받았다고 오늘 발표했다. Spectrum Equity는 Lynda.com, SurveyMonkey 및 Bitly 등에 투자한 전적이 있는 유명한 성장 자본 기업이다. 이 자금은 Digital Marketing Institute의 전문가 학습 및 인증 프로그램에 대한 투자를 촉진하고, Digital Marketing Institute의 국제적 확장을 가속화 할 전망이다.

(사진: http://mma.prnewswire.com/media/556168/Ted_Weissberg_Executive_Chairman.jpg )

Digital Marketing Institute는 지금까지 빠르게 성장해왔다. Digital Marketing Institute의 학습 프로그램을 수료한 전문가 수만 해도 115개국에서 18,000명이 넘는다. Digital Marketing Institute는 자사 온라인과 기업 학습 프로그램의 높은 활용도를 비롯해 전 세계적으로 100개가 넘는 교육 파트너로 구성된 네트워크를 통해 제공되는 자격 과정에 힘입어, 2014년 이후 연간 73%에 달하는 성장률을 달성해왔다.

Digital Marketing Institute는 단일 디지털 교육 표준에 맞춰 다른 어떤 국제 인증 기관보다 많은 세일즈 및 마케팅 전문가를 훈련시켰다. 전문 종사자가 설계하고, 독자적인 산업자문위원회(Industry Advisory Council)가 인증한 포괄적인 최신 과정을 학습자에게 제공하고 있다. 산업자문위원회는 구글, 페이스북, 트위터 및 링크트인 같은 주요 디지털 기업의 대표로 구성된다. Digital Marketing Institute 수료생 중 80% 이상이 전 세계 수천 개 기업에서 디지털 부문의 직무를 수행하고 있으며, 20%가 이사급 이상의 직위에 있다.

이번 투자와 함께 Spectrum Equity의 Adam Margolin과 Parag Khandelwal도 Digital Marketing Institute 이사회에 합류할 예정이다. 작년에 3억3천만 달러에 인수된 ACAMS[http://www.acams.org/ ]의 전임 CEO Ted Weissberg도 이사회 의장으로 합류해, Digital Marketing Institute CEO Ken Fitzpatrick을 비롯한 나머지 국제 확장팀 멤버들과도 긴밀하게 협력할 예정이다.

Spectrum Equity의 Adam Margolin은 “전문가에게 디지털 마케팅과 디지털 세일즈 교육을 제공해야 하는 시급한 필요가 발생했다”며 “Digital Marketing Institute는 혁신적이며, 업계에서 승인을 받은 인증 프로그램을 통해 이처럼 점점 커지고 있는 국제 기술 간극을 메울 수 있는 독특한 입지를 점하고 있다. 전 세계적으로 사업을 확장하고, 모든 업계의 판매와 마케팅 전문가를 위한 굴지의 훈련 및 인증 프로그램을 구축하고자 하는 자사로서는 Fitzpatrick, Ted Weissberg 및 Digital Marketing Institute의 나머지 팀원과 손을 잡게 되어 무척 기쁘다”고 말했다.

출처: Digital Marketing Institute

Digital Marketing Institute Secures €26 Million from Spectrum Equity to Accelerate Global Growth

DUBLIN, September 14, 2017/PRNewswire/ -- The Digital Marketing Institute [https://digitalmarketinginstitute.com/ ], the global certification standard in digital marketing and digital sales education, today announced that it has received a €26 million investment led by Spectrum Equity [http://www.spectrumequity.com/ ], a prominent growth equity firm whose previous investments include Lynda.com, SurveyMonkey and Bitly. The financing will fuel investment in the Digital Marketing Institute's professional learning and certification programs, accelerating the company's international expansion.

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/556168/Ted_Weissberg_Executive_Chairman.jpg )

The Digital Marketing Institute has experienced rapid growth, with over 18,000 professionals in 115 countries having completed its learning programs to date. Since 2014, the Digital Marketing Institute has grown 73% annually on the back of strong uptake of its online and corporate learning programs, as well as licensed courses offered via a network of 100+ education partners globally.

The Digital Marketing Institute has trained more sales and marketing professionals to a single digital education standard than any other global certification body. Students benefit from comprehensive, up to date courses designed by expert practitioners, and validated by an independent Industry Advisory Council including representatives from leading digital companies like Google, Facebook, Twitter and LinkedIn. Over 80% of Digital Marketing Institute alumni work in digital roles, with 20% at director level or above, across thousands of businesses globally.

In conjunction with the investment, Adam Margolin and Parag Khandelwal of Spectrum Equity will be joining the Digital Marketing Institute's board of directors. Ted Weissberg, former CEO of ACAMS [http://www.acams.org/ ] which was acquired for $330M last year, will join the board as Executive Chairman and work closely with Ken Fitzpatrick, CEO of the Digital Marketing Institute, and the rest of the team on the company's global expansion.

"There is an urgent need for digital marketing and digital sales education for professionals," said Adam Margolin of Spectrum Equity. "The Digital Marketing Institute is uniquely positioned to address this growing global skills gap through its innovative, industry-validated certification programs. We are excited to partner with Ken Fitzpatrick, Ted Weissberg and the rest of the Digital Marketing Institute team as we look to scale the business globally and build the leading training and certification provider for sales and marketing professionals across all industries."

Source: Digital Marketing Institute

<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지> 2017/09/15 16:12 송고

광고
댓글쓰기
배너
광고
AD(광고)
광고
많이 본 뉴스
많이 본 뉴스
종합
정치
산업/경제
사회
전국
스포츠
연예ㆍ문화
세계
더보기
AD(광고)
광고