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[PRNewswire] OTA Insight, 베스트 웨스턴(R) 호텔&리조트에 요금정보 도구 공급

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(런던 2017년 8월 8일 PRNewswire=연합뉴스) 베스트 웨스턴 호텔&리조트(Best Western Hotels & Resorts)가 자사 사업을 위한 업계 주도적인 수익 극대화 도구를 제공할 업체로 OTA Insight를 선정했다.

OTA Insight의 혁신적인 요금정보 플랫폼은 수익성을 높이는 실시간 대시보드와 벤치마킹 도구를 제공함으로써 베스트 웨스턴(R)이 수익 전략을 추진하는데 일조할 것으로 기대된다. OTA Insight의 최첨단 요금 평가와 온라인 가시성 도구도 베스트 웨스턴의 수익에 일조할 것으로 기대된다. 이 솔루션은 베스트 웨스턴이 지역별 온라인 여행사 홍보상품을 대상으로 모니터링하고, 자사 호텔 웹사이트에서 항상 최저 가격을 제공하도록 지원할 것으로 보인다.

베스트 웨스턴은 이 파트너십의 일환으로 OTA Insight의 최신 개발 기술에 대한 접근성도 확보했다. 플랫폼에 설치되는 획기적이고 새로운 평가 대시보드는 국제적인 체인이 본사 차원에서 모든 채널과 부동산에 걸쳐 요금을 간소화하고, 효과적으로 관리하도록 지원한다. 이 대시보드는 베스트 웨스턴이 요금 평가를 모니터링하고, 개별 부동산과 협력함으로써 요금 문제를 해소하는데 일조할 것이다.

OTA Insight의 직관적인 요금 평가와 온라인 가시성 도구는 다양한 국제 브랜드로 구성된 베스트 웨스턴의 국제 호텔 포트폴리오를 모니터링하는 데 사용될 예정이다. 해당 브랜드로는 Best Western, Best Western Plus(R), Best Western Premier(R), Vib(R), GLo(R), BW Premier Collection(R), Executive Residency by Best Western(R) 등이 있다.

OTA Insight의 CEO 겸 설립자인 Adriaan Coppens는 “세계적으로 인정받는 또 다른 호텔 그룹에 자사의 요금관리 도구를 제공하게 돼 기쁘게 생각한다”며 “베스트 웨스턴과 협력함으로써 베스트 웨스턴이 자사의 기술 지원을 바탕으로 더욱 수익성 있는 수익 전략을 시행하도록 지원할 계획이다. 베스트 웨스턴 호텔&리조트는 실시간으로 요금을 모니터링하고, 요금 문제를 해결하며, 그에 따라 가격 전략을 시행하는 데 있어 자사의 스마트한 요금 평가 도구와 새로운 평가 대시보드를 이용할 것”이라고 말했다.

베스트 웨스턴 호텔&리조트 선임부사장이자 수석 운영책임자인 Ron Pohl은 “자사의 수요를 충족시킬 파트너를 광범위하게 모색한 끝에 시장 주도적이고 역동적인 데이터 분석 솔루션을 공급할 업체로 OTA Insight를 선정했다”며 “OTA Insight의 플랫폼은 복잡하고, 빠르게 변화하는 이 온라인 유통 부문에서 자사가 경쟁사보다 앞서 갈 수 있도록 실시간 데이터 모니터링을 지원할 것이다. 자사는 유통을 최적화하고, 자사 호텔에 더욱 높은 RevPAR을 제공하고자 힘쓰고 있으며, OTA Insight와의 파트너십이 잠재력에 큰 기대를 걸고 있다”고 말했다.

OTA Insight는 전 세계 호텔, 리조트, 아파트, 호텔과 숙박 업체를 위한 클라우드 기반의 혁신적인 수익 극대화 솔루션을 포함해 숙박 수익관리 도구를 제공한다. OTA Insight의 업계 주도적인 도구는 최신 사업 정보와 데이터 기술을 기반으로 한다. OTA Insight의 대시보드와 보고 기능은 숙박 업체가 객실 점유율을 최대한 높이고, 항상 경쟁력 있는 요금을 제공하도록 지원한다.

추가 정보는 OTA Insight 웹사이트 http://www.otainsight.com에서 조회할 수 있다.

출처: OTA Insight

OTA Insight to Provide Innovative Rate Intelligence Tools for Best Western(R) Hotels & Resorts

LONDON, August 8, 2017/PRNewswire/ -- Best Western Hotels & Resorts has selected OTA Insight to provide its industry-leading revenue maximisation tools to its global business.

OTA Insight's innovative rate intelligence platform will help drive Best Western(R)'s revenue strategy by supplying real-time dashboard and benchmarking tools to increase profitability. Best Western will benefit from OTA Insight's state-of-the-art rate parity and online visibility tools. The solution will enable Best Western to monitor locally targeted online travel agency promotions and help ensure the best rate is always available on Best Western's direct hotel website.

As part of the partnership, Best Western will also have access to OTA Insight's latest development, a ground-breaking new parity dashboard within the platform that will allow global chains to streamline and effectively manage pricing across all channels and properties from a head office level. The dashboard will help Best Western monitor rate parity and, in turn, work with individual properties to alleviate any pricing challenges.

OTA Insight's intuitive rate parity and online visibility tools will be used to monitor Best Western's portfolio of hotels around the world, including global brands: Best Western, Best Western Plus(R), Best Western Premier(R), Vib(R), GLo(R), BW Premier Collection(R) and Executive Residency by Best Western(R).

"We're looking forward to introducing our rate management tools to another globally recognised hotel group," said OTA Insight CEO and Founder Adriaan Coppens. "I am thrilled to be collaborating with Best Western to help deliver more profitable revenue strategies thanks to the support of our technology. Best Western Hotels & Resorts will benefit from our clever rate parity tool and brand new parity dashboard to monitor live pricing, solve rate issues and execute pricing strategies accordingly."

"Following an extensive search for a partner who could meet our needs, we determined that OTA Insight would provide us with a dynamic market-leading data analytics solution," said Best Western Hotels & Resorts Senior Vice President and Chief Operations Officer Ron Pohl. "The platform allows us to monitor data in real-time to stay ahead of competitors in this complex and fast-paced online distribution space. We're very excited about the potential of this partnership with OTA Insight as we strive to optimize distribution and deliver higher RevPAR to our hotels."

OTA Insight provides accommodation revenue management tools including an innovative cloud-based revenue maximisation solution for hotels, resorts, apartments, hostels and accommodation businesses across the globe. The company's industry-leading tools are built on the latest business intelligence and data technologies. The dashboard and reporting function ensures that accommodation businesses can maximise occupancy and are always competitively priced.

For more information on OTA Insight visit http://www.otainsight.com .

Source: OTA Insight

<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지> 2017/08/08 09:05 송고

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